Los Angeles (dag 20)

13 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dag 20

Onze laatste dag in Los Angeles, onze laatste dag van de vakantie, Mayke's verjaardag en het laatste reisverhaal.

Vanochtend ontbeten in het hotel. Daarna zijn we met de auto door Rodeo drive, Sunset Boulevard, Beverly hills en Bel air gereden. Langs de huizen van de Rich and Famous, wat we ervan konden zien dan.

's Middags naar een groot winkelcentrum geweest om nog even te shoppen. Kay en Jelle hebben allebei nieuwe schoenen gekocht.

De rest van de middag lekker geluierd aan het zwembad.

's Avonds wezen eten bij The Cheesecake Factory. Was weer erg lekker.

Het zit er helaas op. Morgen vliegen we om 16:50 van LAX naar Amsterdam. We hebben een fantastische reis gemaakt. Heel veel gezien en heel veel gedaan. Maar voor nu is het goed geweest we verlangen ook wel weer naar huis. Vooral naar ons eigen bed, alhoewel de bedden hier overal erg goed waren.

Amerika is een fantastisch land enorm groot en een landschap dat met het uur anders kan zijn. We hopen in de toekomst nog een keer terug te komen.

1. Tante Bertha en ome Frans:
    14 augustus 2017
    Mooie reis hebben jullie gemaakt. Maar overal komt een einde aan. Jullie hebben mooie herinneringen. Goede terugreis vandaag,. groetjes, tamte Bertha
  2. Mama en Nico:
    14 augustus 2017
    hele goede terug reis en doe voorzichtig groetjes mama en nico