Moab - Monument Valley (dag 13)

6 augustus 2017 - Monument Valley Navajo Tribal Park, Verenigde Staten

Dag 13

Vandaag al weer de 13e dag van onze vakantie. Tijd vliegt. We hebben het super naar ons zin.

Vandaag reizen we van Moab naar Monument Valley we zouden eerst nog naar Arches National Park gaan maar helaas de toegangsweg naar het park is afgesloten i.v.m. wegwerkzaamheden. Dat komt ook wel goed uit omdat Kay een beetje grieperig is. We zijn dus gelijk doorgereden naar Monument Valley ongeveer 2:45 uur rijden.

Onderweg kwamen we nog door het plaatsje Bluff hier kon je een fort uit het verleden bezoeken. Je kon het terrein op maar aangezien het zondag is was het fort gesloten. Was leuk om even te kijken. Jelle had het in ieder geval erg naar zijn zin. (zie foto)

20170806_123723         20170806_122934

Hierna doorgereden naar Kayenta. Dit is een plaatsje in the middle of nowhere met een benzinepomp, 3 hotels, Burger King en Mac Donalds. Wel vlak bij de ingang van Monument Valley. Wij verblijven in het Kayenta Monument Valley Inn.

We maken er verder een lekkere relaxte dag van. We doen verder niets. Is ook wel een keer lekker.

20170806_151238

Morgen weer vroeg op op te gaan paardrijden. We zijn benieuwd en hopen dat Kay weer is opgeknapt.

1. Mam en Arie:
    7 augustus 2017
    Hopelijk is Kay weer wat opgeknapt en kan hij na dit rustige moment gaan paardrijden. Wat een mooie vakantie blijf genieten