Zion National Park (dag 10)

3 augustus 2017 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Dag 10

Vandaag fietsen in Zion National Park. (zie ook toegevoegde video)

Fietsen opgehaald bij het verhuurpunt aan het begin van het park en met de shuttle bus naar het hoogste punt van de canyon. De fietsen konden mee met de bus op een fietsenrek. (Natuurlijk alleen maar Nederlanders die gingen fietsen)

Lekker relaxed fietsen bergafwaarts.

20170803_113227

Genoten van de prachtige natuur en 3 keer gestopt op een stuk te wandelen. Aan het begin van het wandelpad konden we onze fietsen neerzetten om te gaan wandelen en je snapt het al!!!! Terug van het wandelen fietsen weg, er was geen slot bijgeleverd. Dan maar gewoon een paar andere fietsen meegenomen. (gejat) Dit is gewoon 2 keer gebeurd. Mensen letten ook niet op waar ze hun eigen fietsen neerzetten.

20170803_105603 Onze sterke Kay

20170803_112213 Prachtige vergezichten

20170803_115147 Weeping Widow (vallen waterdruppels van een overhangende rots)

20170803_134037 Emerald pools

Was echt super leuk om zo door de natuur te fietsen. Doordat je bergafwaarts gaat kan je ook lekker om je heen kijken en genieten van het moois om je heen.

's Avonds weer lekker uit eten. Rot hoor.