Kingman - Los Angeles (dag 18)

11 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dag 18

Vandaag gaan we op weg naar onze laatste bestemming Los Angeles. We zijn vanochtend om 8:15 vertrokken. We hebben een reis van 5:30 voor de boeg van Kingman naar Los Angeles. Onderweg hebben we nog een tussenstop gemaakt in Calico Ghost Town. Dit is een gerenoveerd stadje uit 1881. Toen er zilver gevonden werd in Calico,

20170811_132042

Het stadje is erg toeristisch opgezet maar het was wel even leuk om er te kijken. We hebben een rondje gereden in een treintje en een gedeelte van de zilvermijn bezocht. Ook hebben we onze lunch daar genuttigd. Dit was in een restaurantje waar je pinda's kon eten en de doppen mocht je op de grond gooien. Hier kregen we cola in potjes i.p.v. in een glas. Mayke wilde een foto maken van het potje cola, doordat Kay in beeld kwam lijkt het net of Kay uit een heel groot glas Cola drinkt. Zie foto.

20170811_131058 In Amerika is alles heel groot en heel veel!!!

Na het eten moesten we nog ongeveer 2:30 uur naar Los Angeles rijden. Dit werd wat langer omdat het heel druk was op de snelwegen in en rond Los Angeles. We kwamen om 16:30 veilig aan in ons hotel. Ons hotel het Jamaica Bay Inn ligt op loopafstand van het strand. De Jeep Grand Cherokee, en Wilfred zijn rijkunsten, hebben ons veilig van San Francisco naar onze eindbestemming Los Angeles gebracht. Mayke heeft ook een klein stukje gereden op de Route 66, 10 mile ongeveer.

Na aankomst zijn de jongens gaan zwemmen en Wilfred en Mayke zijn lopend naar het strand gegaan. We hebben een heerlijke Frappuccino met slagroom gedronken en we moesten natuurlijk even op de foto bij een lifeguard huisje. Net baywatch alleen ons rode badpak en rode zwembroek ontbraken.

20170811_180933

1. Carla:
    12 augustus 2017
    Alleen het badpak en het rode broekje? Fijn dat jullie weer in Los Angeles zijn.
  2. Mam en Arie:
    Fantastisch
  3. Tante Bertha en ome Frans:
    12 augustus 2017
    Mooie dingen zien en doen jullie toch weer deze laatste paar dagen.

In Galico staan Jelle en Kay precies voor het tentje: Minerals and Fossils, waar wij vorig jaar de oorbellen gekocht hebben voor de verjaardag van Maya! Leuk om weer terug te zien. Heel veel plezier nog deze laatste dagen in L.A. Een hele gezellige verjaardag ook voor jou, Mayke.
    groetjes, Oom Frans en tante Bertha
  4. Wilfred.mayke:
    13 augustus 2017
    Gaan we zeker doen,

Tante Bertha ook van harte gefeliciteerd met uw verjaardag. Maak er een mooie dag van.

Gr. Wilfred en Mayke