Los Angeles (dag 19)

12 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dag 19

Vandaag onze eerste hele dag in Los Angeles. Vanochtend zijn we eerst gaan fietsen langs het strand van Santa Monica en Venice Beach. Het waren erg slechte fietsen maar het uitzicht over het strand was erg leuk. (zie video's)

Na het fietsen zijn we naar de Sante Monica pier geweest. Hier wilde Jelle en Kay graag naar toe i.v.m. de achtbaan op de pier. Heel veel plaatsen in Los Angeles komen voor hun erg bekend voor. Volgens hun ziet het er in het spel GTA hetzelfde uit. Op de Santa Monica pier hebben we eerst gegeten. Hot Dogs. Ze waren erg lekker.

20170812_123828     20170812_125237

Jelle en Kay zijn natuurlijk in de achtbaan geweest. Zie onderstaande foto. Het is wel een zoek plaatje.

20170812_130436   20170812_131601

Na het strand en de pier zijn we naar "The Walk of Fame" gereden met de auto. Wat is LA een doolhof om te rijden met de auto!! Gelukkig hebben we onze Nederlandse navigatie die het hier perfect doet.

20170812_152634      20170812_145715

En daarna natuurlijk een foto gemaakt van het Hollywood sign.

20170812_154536  Ook dit is een zoek plaatje. Het was vandaag erg dampig waardoor het sign niet goed te zien is. We hebben met de auto geprobeerd om dichterbij te komen maar het was zo druk op de weg dat we halverwege afgehaakt zijn. We moesten namelijk op tijd zijn voor ons avond programma.

We hadden kaarten voor de honkbalwedstrijd LA Dodgers tegen de San Diego padres. Wat een mooie belevenis was dit. Wat die Amerikanen niet eten tijdens zo een wedstrijd dat wil je niet weten. Hot dogs met meer mosterd als worst. Patat met heel veel knoflook, het hele vak kon meegenieten van de stank, een kom tortilla's met gehakt, kaas, ui ed. Jakkiebah. Wij hielden het maar bij een patatje en cola.

20170812_190122   20170812_194334

De wedstrijd was ook leuk om te kijken. Jelle wist aardig de spelregels, hij heeft ons even bijgepraat. De Dodgers hebben gewonnen met 6-3. Kay en Jelle hebben als aandenken nog een T-shirt gekocht met de naam van degene die een homerun geslagen heeft.

We waren om 22:30 weer terug in ons hotel. Was een dag met een heel vol programma maar wel weer geslaagd.

Op naar morgen!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carla:
    13 augustus 2017
    Jeetje zeker een volle dag, maar ook veel gezien en gedaan. Wat staat er op het programma morgen?