Monument Valley - Lake Powell (dag 14)

7 augustus 2017 - Lake Powell, Verenigde Staten

Dag 14

Vanochtend vroeg ons bed uit we gaan om 8:00 paardrijden in Monument Valley. Kay is gelukkig opgeknapt en heeft geen koorts meer. We moesten om 07:30 aanwezig zijn maar we hadden ons vergist in het tijdsverschil dus we kwamen daar pas om 08:00 aan. Dit was gelukkig geen probleem.

Paardrijden was geweldig. Wilfred en Jelle hadden eerst hun bedenkingen of dit wel leuk was. Maar ook zij zijn om. Het was super. Hopelijk zeggen we dit morgenochtend ook i.v.m. de spierpijn. Mooie omgeving en een Navajo indiaan als gids. We hadden een tour van 2 uur met zijn vieren. De Navajo indiaan heeft heel veel verteld over hoe zij de natuur gebruiken en de namen van alle rotsen. Was heel interessant. Hij heeft ons zelfs toegezongen in zijn eigen taal, was geen gehoor, maar wel leuk. Was goed voor zijn fooi.

20170807_094039

20170807_110038       20170807_110057

20170807_110319(0)

Na het paardrijden in de souvenier winkel nog een totempaal en beeldje gekocht. De jongens hebben ieder nog een magneet gekocht voor hun verzameling.

Hierna zijn we doorgereden naar Lake Powell ongeveer 2:50 uur rijden. In Lake Powell verblijven we in het Lake Powell Resorts en Marinas. Mooi hotel ligt ook aan het meer. Hier verblijven we 1 nacht.

1. Mam en Arie:
    8 augustus 2017
    Gelukkig is Kay weer wat opgeknapt en wat beleven jullie veel Fijn zulke berichten te horen
  2. Mama en Nico:
    8 augustus 2017
    prachtig wat jullie daar allemaal meemaken en zien prachtig mam en nico
  3. Tante Bertha en ome Frans:
    9 augustus 2017
    Wij hebben zo even weer het verslag van een paar dagen van jullie reis kunnen bekijken.
    Jullie beleven van alles, en nemen ondertussen aardig wat beweging in een steeds wisselend landschap. Machtig mooi, alleen superlatieven zijn hier van toepassing:
    groetjes tante Bertha en ome Frans.
  4. Wilfred.mayke:
    9 augustus 2017
    We genieten volop. Het is leuk om jullie reacties te lezen.

Dikke kussen.

Wilfred, Mayke, Jelle en Kay