Las Vegas (dag 8)

1 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 8

Vandaag de hele dag in Las Vegas.

Eerst even lekker uitslapen. Heerlijk. Daarna met de auto naar het Venetian gereden. Wat een prachtig hotel. Binnen hebben ze Venetië nagebouwd. Net echt. Je kan ook in een gondel varen. Hebben we niet gedaan dat haalt het natuurlijk niet bij het echte Venetië.

Bij Carlo's, op aanraden van Amerika kids, een heerlijk gebakje gegeten. Allemaal hebben we wat uitgezocht. Wilfred had een heerlijk gebakje met chocolade, bedrag $ 10, maar het was het waard. Jelle koos een croissant met ijs er in, Kay wilde een Italiaans ijsje en Mayke had een Cannolo, een typisch Italiaans gebakje dat bestaat uit een opgerolde koek gevuld met heerlijke room. Mayke had er nog chocolade overheen. Op de foto lijkt het wel een drol. Maar hij was heerlijk,

20170801_113257               20170801_120436

Hierna lekker terug naar het hotel effe chillen. De jongens zijn nog wezen zwemmen en Mayke heeft even flink geshopt bij Victoria Secret.

's Avonds zijn we naar Fremont Street geweest. Dit is een straat in het oude gedeelte van Las Vegas waar het plafond 1 groot reclame bord is. Op het plafond geven ze om de zoveel tijd een lichtshow met muziek. Je hebt verder in deze straat heel veel muziekbandjes en artiesten. Heel gezellig maar wel een bak herrie.

In Fremont Street zijn we met een Zip Line, Slotzilla, geweest. Super vet om langs het plafond te suizen.

20170801_230853        20170801_215247

Ondertussen was het al weer heel laat en zijn we weer terug gereden naar het hotel. Weer een super dag in Las Vegas. Jammer dat we hier morgen weggaan.