Sequoia National Park - Las Vegas

31 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

In Las Vegas geen tijd om het reisblog bij te werken.

Vandaag zijn we onderweg van Sequoia National Park naar Las Vegas, een lange rit van ongeveer 6 uur via de Mojave woestijn.

20170731_123607 Foto van de Mojave woestijn vanuit de auto

Eind van de middag kwamen we aan in Las Vegas. Wat een bling bling. Je komt ogen tekort.

20170801_124940

Bij ons hotel aangekomen het Tropicana hebben de jongens nog snel een duik genomen in het zwembad. Het is hier bloed heet. Tussen de 40 en 45 graden celsius. Dat is wel even wennen.

's Avonds,nog steeds niet echt afgekoeld, zijn we om 20:00 opgehaald door een Limousine met chauffeur voor een rondrit over de Strip. De Strip is de drukste straat in Vegas waar alle hotels aan liggen. Bijna ieder hotel heeft een thema. Ze zijn allemaal over de top.

20170731_195642  20170731_210031

De limousine tour was erg leuk Wilfred aan het Bier en ik aan de wijn. Het voordeel was ook dat de chauffeur ons het een en ander vertelde over de hotels en wat we konden gaan doen. Na de tour heeft hij ons afgezet bij het MGM hotel. Vanaf dit hotel was het klein stukje lopen naar de M&M en Coca cola store. Bij de M&M store natuurlijk lekkere M&M 's gekocht. 20170731_214116

Bij de Coca Cola store hebben verschillende drankjes van Coca Cola uit de hele wereld geproefd. Sommige waren echt heel vies.

20170731_215441

Bij het Bellagio hebben we nog naar de fonteinen gekeken.

Ondertussen was het 24:00 geworden en zat de dag van glitter en glamour erop. Terug naar het hotel voor ons schoonheidsslaapje zodat we morgen weer fris en fruitig van Las Vegas konden genieten.

1. Carla:
    3 augustus 2017
    Jeetje wat een mooie vakantie hebben jullie en wat zien jullie veel. Indrukwekkend! Het is maar goed dat jullie een grote auto hebben gehuurd, als ik zo naar de gevulde kofferbak kijk.
  2. Mam en Arie:
    3 augustus 2017
    Geweldig wat jullie meemaken dit is een reis om nooit te vergeten, wat ook een ervaring voor jullie jongens. Ik zie het alles kan in de kofferbak wees maar blij met zo'n grote auto. Groetjes en kussen van oma en opa Arie
  3. Tante Bertha en ome Frans:
    Hallo Wilfred en Mayke,

Vandaag voor het eerst jullie blog kunnen lezen en foto's gekeken.

Wat een prachtige reis . Jullie zien en doen heel afwisselende dingen.

Leuk, en zoals je begrijpt: veel herkenningspunten , (van de M&M's en Coca Cola proeverij hebben wij niets meegekregen , maar ziet er goed uit). Gelijk komen er weer mooie herinneringen boven, en die zijn jullie nu ook aan het maken.

Heel veel plezier verder op jullie reis, we genieten mee, zoals iedereen.

groetjes, tante Bertha