San Fransisco - Yosemite

28 juli 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Voor het eerst allemaal goed geslapen. We komen in het tijd ritme van hier.

Vandaag voor de mannen een dag waar ze lang naar uitgekeken hebben. We gaan de auto halen. Spannend wat voor auto zal het zijn!!!!!

Eerst 's morgens met een taxi van het hotel Handlery Union Square, prima hotel trouwens met goede bedden, terug naar het vliegveld om de auto op te halen voor het vervolg van onze reis. Alle koffers paste prima in de taxi en we hadden een gezellige taxi chauffeur.

Aangekomen op het vliegveld opzoek naar de balie van Alamo. Volgens de medewerker van de balie konden de boys kiezen uit een Nissan, Toyota en een Chevy. Dat was niet helemaal wat de boys in gedachten hadden maar ze kozen voor een Chevy. Met de voucher naar de parkgarage om de auto te halen. Wilfred krijgt een sleutel in zijn handen geduwd vak nr. 5. Kijkt hij op de sleutel is het de sleutel van een JEEP.

IMG-20170728-WA0006

IMG-20170728-WA0008

een Zwarte Jeep Grand Cherokee. De mannen gelukkig. Alles erop en eraan en alles automatisch.

Bij de Walmart een koelbox en boodschappen gekocht en  doorgereden naar Cedar Lodge vlak bij de ingang van Yosemite National Park.