Yosemite National Park

29 juli 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag, na een goede nacht, op weg naar Yosemite National Park. Wilfred raakt al gewend aan het rijden in de Jeep en zou thuis ook wel zo een auto willen. Helaas na deze reis zijn de centen op haha.

In Yosemite opzoek naar een parkeerplaats dat valt niet mee, het is er erg druk. Bij een parkranger wat uitleg gevraagd over waar we het beste konden parkeren en welke route we konden gaan wandelen. Aangezien Kay een broertje dood heeft aan wandelen niet een te lange route. Met de gekregen kaart en uitleg voor de auto een plekje gevonden en met de gratis shuttle bus naar de route van de watervallen.

Werkelijk een uniek park met een prachtige natuur. De wandeling was 2,5 kilometer berg op wat Wilfred en Jelle fluitend deden maar waar Kay en ik wel wat moeite mee hadden. Maar we hebben het gered en het was zeker de moeite waard.

Prachtige foto's gemaakt.

20170729_122932

Na het schieten van veel foto's naar beneden gelopen, dat was een makkie.

Halverwege de middag met de auto naar Tunnel View en Glacier point gereden.

20170729_162417 Tunnel View

20170729_172444Glacier Point

Daarna weer terug naar het hotel.